28 maart 2019
Zalencentrum ’t Manneke, Berkel en Rodenrijs

Beste (aankomende) Presidenten en Secretarissen van Lions en Leo Clubs in District 110AZ,

Er staat jullie een leuk jaar te wachten.

Veel te doen, mooie acties, saaie en aardige vergaderingen, feesten en wat al niet meer.

Om je te helpen bij je voorbereiding en ook eens wat verder over de grenzen van je club heen te kijken organiseren we op donderdag 28 maart a.s. een bijeenkomst voor jullie.

Tijdens deze werkbijeenkomst gaan we samen uitgebreid in op de rol en de taken die jullie gaan vervullen binnen je club. In interactieve sessies zit je samen aan tafel met collega bestuursleden van andere clubs om ideeën te delen en op te doen, discussies te voeren en je netwerk te vergroten. Alle relevante onderwerpen zullen aan de orde komen. Ook krijg je een kijkje in de keuken van Lolas (hoe meld je nieuwe leden aan en voer je wijzigingen door). Het is dan ook erg handig om je eigen laptop mee te nemen, zodat je direct in een werkomgeving wat kan oefenen onder deskundige begeleiding van trainer Jaimy Lieuw-A-Len.

Samen met trainer Anton Gathier zal Jaimy ervoor zorgen dat jullie met veel enthousiasme en plezier je rol kunnen oppakken van Club President en Secretaris.

Als je er echt een mooi jaar van wil maken sluit dan aan op deze avond en hoor hoe je in contact komt met nieuwe leden, met de Leo’s, met je zone, hoe je acties opzet en hoe je nieuwe leden en extra geld kan krijgen!

Namens het Kabinet van ons district nodigen wij je uit om deze avond bij te wonen en er samen met ons een inspirerende en informatieve avond van te maken.

Trainers: Anton Gathier en Jaimy Lieuw-A-Len
Locatie: Zalencentrum ’t Manneke
Leeweg 33
2651 CL Berkel en Rodenrijs

Inloop is vanaf 18:00 uur, soep en broodjes staan dan klaar! Aanvang van de bijeenkomst is om 19:00 uur; afsluiting uiterlijk 22:00 uur.

Aanmelden bij Magda van den Heuvel, Coördinator Global Leadership Training via email: lucheu2003@yahoo.com

We kijken uit naar je komst.

Met vriendelijke Lionsgroet,

Magda van den Heuvel en Geeta Lachmon