14 oktober 2019
Het Witte Paard, Gildeweg 2 in Nootdorp

Beste mede-Lion,

Een gezellige avond met Lions uit je club, je zone en het hele district?
Filosoferen over een weergaloos leven?
Met andere Lions uitwisselen over diverse thema’s die leven in de clubs?
Meer te weten komen over jouw rol als (vice-)president of commissie-voorzitter?
Of sparren over hoe om te gaan met vergrijzing in de club, jullie PR, marketing of het vinden van nieuwe leden?
Of wil je als  (nieuw) lid van je Lions Club graag wat meer horen over de Lions-organisatie?

Kom dan naar:  de LIONS ONTMOETINGSAVOND
op 14 oktober a.s. in Het Witte Paard, Gildeweg 2 in Nootdorp
18:00 uur inloop met soep en broodje(kroket), 19:00 uur aanvang programma

We kijken enorm uit naar een gezellige, inspirerende en leerzame avond. Meer over het programma vind je in de bijlage.

Laat graag weten of je komt via ds110AZ@lions.nl. Dit in verband met de catering.

Ik ontmoet je heel graag op 14 oktober!

Met vriendelijke groet

Siep Eilander
Districtsgouverneur 110 AZ 2019-2020
M 0031611431354

Klik hier voor het programma:
LIONS Ontmoetingsavond 14 oktober

‘Filosofie voor een weergaloos leven’
De jonge filosoof Lammert Kamphuis neemt ons mee met het thema Levenskunst. Hij is de auteur van een zeer inspirerend boek , ‘Filosofie voor een weergaloos leven’.  Zijn insteek: je komt ter wereld en hebt een rol in een toneelstuk dat al begonnen is. Wat te doen? Gelukkig hebben filosofen daar al eeuwen over nagedacht. Alleen al de kennismaking met Lammert Kamphuis maakt de avond de moeite waard!

Thema's bespreken

Na de pauze praten we met elkaar aan ronde tafels met elk een thema waarvoor je kunt kiezen. En we voeren onder leiding van een tafelvoorzitter het gesprek  over wat ons als bezighoudt, welke ervaringen we hebben en welke vragen we hebben.

We denken nu aan de volgende thema’s, maar aanpassingen zijn mogelijk afhankelijk van interesse en deelname:

Help, onze leden worden te oud  /  Ik ben nu vice-president  /  Groei en bloei van het ledenbestand  /  De Lions ICT
Meer weten over de  Lions organisatie?  /  Interesse in het leveren van een bijdrage binnen Lions buiten de club?  /  Ter inspiratie: uitwisselen van activiteiten  /  Verkenning over Lionsclubs anno 2040  /  Meer vrouwen, meer diversiteit