22/03/2018

Een delegatie van het Dagelijks Bestuur van District 110AZ, een aantal Past District Governors en vertegenwoordigers van de LEO's van District 110AZ kwamen op donderdag 22 maart 2018 bijeen in De Lichtfabriek in Gouda.

Deze bijeenkomst was door het Dagelijks Bestuur georganiseerd om de toekomst van de Lions en Leo's in District 110AZ te bespreken. Daarbij werd door 1 Vicedistrictsgouverneur Frank Marcus een tipje van de sluier opgelicht over het toekomstige beleid van de aankomende gouverneursraad 2018-2019 in het algemeen en voor District 110AZ in het bijzonder.

Tijdens deze lunch werden elkaars ideeën en wensen op een plezierige en inspirerende manier gedeeld. Daarbij lieten jong en oud zien erg betrokken te zijn bij Lions Nederland. De slotconclusie was dan ook dat dit overleg zeker voor herhaling vatbaar is!