De gasten werden verwelkomd door Marianne van Rossum-Elfferich, dit jaar president van Lionsclub Voorburg Prinses Marianne, locatiemanager van WZH Schoorwijck Barbara Dik, Karlo Wessels namens Het Krantje en Lionsclubcoördinator Goede Doelen Krant Marianne Knijnenburg.

Burgemeester Klaas Tigelaar was aanwezig, adverteerders, vele schrijvers en al degenen die zich hadden ingezet voor de Goede Doelen Krant van 25 oktober 2017.

De stamppottenbuffet-avond werd aangeboden door Het Krantje. Er werd volop genetwerkt en enthousiast gesproken over de Goede Doelen Krant. In deze vierde editie (44 pagina's, oplage 49.000 kranten) hebben de zes goede doelen van dit jaar elk een bladzijde ter beschikking gekregen om over hun project en organisatie te vertellen. Ook bevat de Goede Doelen Krant tientallen artikelen over de vele activiteiten van Lionsclub Voorburg Prinses Marianne, de Lions landelijk en mondiaal en de lokale goede doelen die de Lionsclub jaarlijks ondersteunt.

Burgemeester Tigelaar sprak zijn waardering uit voor de Goede Doelen Krant. Alle partijen die samen de maatschappij dragen waren ook in de Goede Doelen Krant verenigd: de goede doelen, de Lionsclub en de ondernemers.

Cheque € 3.350,- voor Sophia Revalidatie

Namens Sophia Revalidatie nam Liaan Jansen de cheque van € 3.350,- in ontvangst. Bij Haag Atletiek kunnen de patiëntjes nu de sintelbaan op, samen sporten en revalideren. Namens Stichting NSGK vertelde Maartje Terwindt dat de NSGK deze € 3.350,- verhoogd met 50%, waardoor er zelfs twee RaceRunners kunnen worden aangeschaft. Wat een geweldig nieuws op deze mooie avond!

Cheque van € 3.000,- voor WZH Schoorwijck

De cheque voor WZH Schoorwijck vermeldde een bedrag van maar liefst € 3.000,-. Daarmee kan WZH Schoorwijck het terras aan de parkzijde van het gebouw in gaan richten. Locatiemanager Barbara Dik was bijzonder blij: "Wat geweldig fijn dat onze bewoners op het nieuwe terras kunnen genieten van de nazomer en, nu er een nieuwe doorgang is, meteen een ommetje door het park kunnen maken!"

Namens de Lionsclub bedankte Marianne van Rossum Barbara Dik voor de gastvrije ontvangst in WZH Schoorwijck en de twee koks Hans en Anja, zij hadden deze avond het heerlijke stamp-pottenbuffet en nagerecht bereid.

Zij bedankte ook met nadruk Karlo Wessels en Het Krantje Leidschendam-Voorburg. "Karlo, samen met je team en Marianne Knijnenburg namens onze Lionsclub, alle adverteerders, schrijvers en fotografen, is een geweldige editie van de Goede Doelen Krant samengesteld. Heel veel dank daarvoor. En wat een prachtig eindresultaat: € 10.630,- voor de zes goede doelen! Zij kunnen alle aan de slag en hun zo gewenste project uit gaan voeren."

Foto-reportage: Jan-Evert Zondag, Ardito Fotografie